PageRank (رتبه صفحه) از ابتدایی ترین معیارهای سنجش گوگل محسوب می شود. این موضوع در اولین مقاله های تحقیقاتی گوگل وجود داشته است که در ادامه ی آن اساس سیستم رتبه بندی گوگل بنا نهاده شد.

بر اساس نوع بک لینک هایی که یک صفحه سایت گرفته است، نکات بسیار مهمی به دست می آید؛ از قبیل اعتبار، اهمیت و حجم ترافیک سایت. این سیستم مشابه با نقل قول های علمی است. بنابراین بک لینک های وب سایت هستند که در سئو سایت بسیار مؤثر خواهند بود. هرچه بک لینک های دریافتی شما معتبرتر باشد، احتمال افزایش رتبه ی شما نیز بهبود پیدا می کند.

همه ی ما به خوبی می دانیم که یک بک لینک خوب چه ویژگی هایی دارد. بک لینک های یک وب سایت می توانند اعتبار و رتبه آن سایت را تخریب کرده و یا بهبود بخشند. از زمانی که PageRank به عنوان یک معیار برای اندازه گیری اهمیت سایت ها پذیرفته شد، SEO نیز برای کمک به این موضوع، دست به کار شد.

در طول سابقه طولانی PageRank که به عنوان یک عامل رتبه بندی حیاتی و مهم شناخته می شود، بسیاری در مورد آن تصورهای نادرستی دارند. در این مقاله، چند مورد از این باورهای غلط را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. PageRank یک معیار قدیمی بی اهمیت است!

رتبه صفحات سایت در سال 2016 از دسترس عمومی خارج شد. قبل از آن در سال 2013 بروزرسانی شده و الگوریتم اصلی آن در سال1999  نوشته شد. در اینترنت تمامی معیار و ابزارها ممکن است پس از چند هفته منسوخ شوند. در نتیجه ابزاری مثل Page Rank که از سال 1999 شروع به کار کرده است، کمی قدیمی به نظر می رسد. اما در این مورد وضعیت متفاوت است.

اولین نکته این است که از جهات مختلف، Page Rank بنیاد و اساس سیستم رتبه بندی گوگل به شمار می رود. هدف اصلی نوشتن الگوریتم رتبه صفحه، کمک به کاربران برای دوری کردن از نتایج جستجوی کم ارزش بود و در به واقعیت رساندن این هدف، کارکرد فوق العاده ای برای سال ها از خود به نمایش گذاشته است.

دومین مسئله ی مهم در این زمینه بیان می کند که Page Rank از ابتدا درحال بروزرسانی بوده است. این امر به این منظور انجام شده است تا تاثیرات مثبتی بر روی چشم انداز اینترنت داشته باشد.

آخرین و مهمترین نکته، خبر از این می دهد که گوگل Page Rank را در طولانی مدت برای خود ثبت کرده است. در نتیجه واضح است که رتبه صفحه، به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای گوگل به محسوب می شود.

  1. گوگل PageRank را از زمانی که بروزرسانی عمومی آن را متوقف کرد، استفاده نکرده است.

PageRank هیچ موقع به طور رسمی متوقف نشد؛ ولی این موضوع را به خاطر داشته باشید که گوگل در این سال ها  هیچ موقع دست از استفاده کردن از آن برنداشته است.

 پیج رنک گوگل در ابتدا به عنوان یک معیار ساده و قابل دسترس بود. با کلیک بر روی Google Toolbar به راحتی می توانستید ارزش سایت مورد نظر خود را که از 1 تا 10 رتبه بندی شده بود، مشاهد کنید. این موضوع منجر شد تا برخی سئوکاران به شکلی خائنانه از لینک های اسپم استفاده کرده تا اعتبار برخی وب سایت ها را خدشه دار کنند.

لازم بود تا جلوی این قضیه گرفته شود. به همین منظور، گوگل و برخی موتورهای جستجوی دیگر، تگ nofollow را معرفی کردند. این یک ویژگی است که طبق آن برخی لینک های خاص، در رتبه بندی گوگل از حساب کاربری شما دریافت نمی شوند. در نتیجه می توانید اعتبار وب سایت خود را در مقابل لینک های اسپم حفظ کنید.


 

 

چگونه از فضای مجازی برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم؟

بوم کسب و کار و بوم دیجیتال مارکتینگ

اصول کلیدی و کاربردی مذاکره

اصول کلیدی موثر بر خلق و پیاده سازی استراتژی

سخت کار نکنید ،هوشمندانه کار کنید

4 ویژگی برتر برند های موفق و 4 استراتژی اشتباه در ساخت برند

ضرورت حضور کسب و کارها در فضای اینترنت

سئو محلی (LOCAL SEO) چیست؟


شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن در مازندران گوگل ,رتبه ,سایت ,های ,یک ,لینک ,لینک های ,بک لینک ,رتبه بندی ,وب سایت ,است کهمنبع

درباره شرکت طراوان

پکیج تولید محتوا و سئو

پکیج نگه داری و پشتیبانی سایت در مازندران

قول محتوا شوید - قسمت اول

تخفیف جشنواره زمستانه

چگونه از فضای مجازی برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم؟

5 تصور اشتباه درباره سئو - قسمت اول

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

ملکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فروشگاه اینترنتی ایسلند کالا فروشگاه انلاین ساعت مچی کفپوش طرح پارکت حس خوبی دارم تخفیفان هتل های مشهد کسب و کار و بازاریابی اینترنتی architectdes کرد موزیک