برند باید تلاش کند تا در ذهن مخاطب خود، صاحب و مالک یک واژه باشد.
فروش سالهاست که بجای قفسهها در ذهن ما اتفاق میافتد. با برندسازی در واقع جایگاهی در بازار و در ذهن مشتری را به خود اختصاص میدهیم.
اگـر قرار است مـردم را وادار به خرید چیزی یا انجام کـاری کنید، باید زبانشـــــــان را بدانید؛ تصویری از آن چه واقعا هستند، موقعیتی که در آن قرار دارند ، سبک زبانی که با آن صحبت می کنند، و
دیویدآکر(Aaker) نظریهپرداز بزرگ، برند و از مشهورترین بنیانگذاران حوزه برندینگ.
معتـقد است برندسازی از طراحی هویت برند آغاز میشود.
کوین لین کلر (Kevin Lane Keler) استاد بازاریابی و کسب و کار و نویسندهی «مدیریت استراتژیک برند»
نقطه شروع را جایگاه سازی میداند.
برون سپاری کسب و کار چیست و چرا شرکتها از خدمات برون سپاری استفاده میکنند؟
اصول کلیدی و کاربردی مذاکره
اصول کلیدی موثر بر خلق و پیاده سازی استراتژی
سخت کار نکنید ،هوشمندانه کار کنید
4 ویژگی برتر برند های موفق و 4 استراتژی اشتباه در ساخت برند
چگونه از فضای مجازی برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم؟
بوم کسب و کار و بوم دیجیتال مارکتینگ
ضرورت حضور کسب و کارها در فضای اینترنت
سئو محلی (LOCAL SEO) چیست؟
نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام
اینستاگرام : https://instagram.com/travan.ir?igshid=1eabx1o37g489
تلگرام : http://t.me/travanco
شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن در مازندران
برند ,کار ,کسب ,ذهن ,اصول ,برندسازی ,کسب و ,در ذهن ,و کار ,برون سپاری ,برند چگونهمنبع
درباره شرکت طراوان
پکیج تولید محتوا و سئو
پکیج نگه داری و پشتیبانی سایت در مازندران
قول محتوا شوید - قسمت اول
تخفیف جشنواره زمستانه
چگونه از فضای مجازی برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنیم؟
5 تصور اشتباه درباره سئو - قسمت اول